Arkadaşlar Sonuçta bu mailleri okuyan kişi bir insan ve bir türk ..
ve bu durumda adamın mutlu oldugu anlar var ya bunlamı ugrasıcaz deyip pr verdigi anlar var ban actıgı anlar var diye düşünüyorum .. günde kaç mailgittigini düşünün belkide bir ekip bunlar .. her siteyi tek tek saatlerce inceleyecek zamanlarıda olmuyor ve bu durumda sizin yazıya döktüğünüz kanıtlayıcılık ve inandırıcılıkınız puan alıyor .. onun için kesin konusun boyle oldu soyle oldu demek makul bence olay hakkında bilginiz varmıs gerekli düzeltmeler yapılmıs gibi gösterin ve gercekten de yapın o kişiler siteye tekrar girip bakarlar yada sistemle botmu girer bakar bilemıyorum bu durumdada avantajınız artar . tabiki sadece sitemi degerlendirmek istiyorum deyip mesaj yollamak okyanustakürek cekmeye benzer . Bu mesajı kaale dahi alacaklarını sanmıyorum . Ciddi Olun ve size ciddi yaklaşmalarını saglayın ..