• 04-12-2007, 09:02:36
    #10
    Yeniden değerlendirme isteğiniz için teşekkür ederiz. Siteniz, web yöneticisi yönergelerimize uygun olup olmadığını belirlemek için değerlendirilecek. Bu işlem biraz zaman alabilir.


    Yaw yazdık ama inşaallah banlamazlar beni
  • 04-12-2007, 14:28:53
    #11
    birz zaman alabilir dediği baya bi alır bence
  • 04-12-2007, 14:53:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yok hic bir cevap
  • 04-12-2007, 20:48:12
    #13
    Yeniden Değendirme isteğinde bulunmamız için bence sitedeki olumsuzluklara vs. bakarak eğer uygunsuz bişey yoksa o zaman yeniden değerlendirmesini istemeliyiz.
  • 04-12-2007, 23:28:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    olumlu netice vereceğini sanmıyorum (:
  • 05-12-2007, 10:36:52
    #15
    yeni mi çıktı bu . ben denedim oLmadı ama?
  • 05-12-2007, 18:02:53
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    güzelbirşey aslında ama pek de cevap alacağımızı zannetmiyorum.
  • 15-12-2007, 21:14:58
    #17
    benim site son güncellemede 2'ye düşmüştü. 2 hafta önce baktım 0 gözüküyordu... Bir mail çaktım google amcaya... Şu an Pagerankım 3 . Herhalde bayağı etkili bir şey yazmışım....
  • 15-12-2007, 21:26:25
    #18
    yokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim site son güncellemede 2'ye düşmüştü. 2 hafta önce baktım 0 gözüküyordu... Bir mail çaktım google amcaya... Şu an Pagerankım 3 . Herhalde bayağı etkili bir şey yazmışım....
    Emin misin ?
    İlk defa senden duydum olumlu bir cevap