Facebookta Galatasarasay'ın sayfasında gördüm linki. Merak edip girdim. Yandex, Galatasaray ve Fenerbahçe için browser hazırlamış.
Aşağıdaki linkten indirebilrsiniz.
Link:http://futbolaski.yandex.com.tr/
Benim bu konuyu burda paylaşmamın asıl sebebi ise Yandex'in pazarlama politikası. Sayfaya girince göreceksiniz ki Gs ile Fb arasında bir rekabet hazırlamışlar. İndirenleri kıyaslıyorlar. Taraftarı olduğun takımın browserını indirerek rekabete giriyorsun. Aslında browser'ı indirmek istemese de kullanıcılar sırf rekabette takımına destek olmak amacıyla indirebiliyor. Bu sayede browserı indirmeye teşvik ediliyor.
Yandex'i tebrik ediyorum. Güzel politika.
Yandex'le Futbol Aşkı - Browser
8
●3.335
- 15-02-2013, 17:30:19
- 15-02-2013, 18:10:58Bencede güzel politikada (bir galatasaraylı olarak)LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BU BJK Ve diğer takımı tutanları siz kullanmayın, istemiyoruz sizi diyorlar açık açık.
Gerçi tüm gs ve fb'liler kullansa bile oldukça fazla kullanan kişi olacaktırda. - 15-02-2013, 18:38:22Sanırım kulüplerle anlaşma yaparak hazırlanıyor. Bjk ile anlaşamamış olabilirler.dincerecevit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2013, 02:42:41Evet kulüplerle anlaşmalı o browserler. en son aziz yıldırım anlaşmıştı Yandex ile. hatta yandex üzerinden satış platformu oluşturmayı düşünüyorlar.LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2013, 18:39:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Beşiktaş için olan browser da yaklaşık 1 hafta önce kullanıma sunulmuştur:
Alıntı