• 15-02-2013, 17:30:19
    #1
    Facebookta Galatasarasay'ın sayfasında gördüm linki. Merak edip girdim. Yandex, Galatasaray ve Fenerbahçe için browser hazırlamış.
    Aşağıdaki linkten indirebilrsiniz.

    Link:http://futbolaski.yandex.com.tr/

    Benim bu konuyu burda paylaşmamın asıl sebebi ise Yandex'in pazarlama politikası. Sayfaya girince göreceksiniz ki Gs ile Fb arasında bir rekabet hazırlamışlar. İndirenleri kıyaslıyorlar. Taraftarı olduğun takımın browserını indirerek rekabete giriyorsun. Aslında browser'ı indirmek istemese de kullanıcılar sırf rekabette takımına destek olmak amacıyla indirebiliyor. Bu sayede browserı indirmeye teşvik ediliyor.

    Yandex'i tebrik ediyorum. Güzel politika.
  • 15-02-2013, 18:10:58
    #2
    LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebookta Galatasarasay'ın sayfasında gördüm linki. Merak edip girdim. Yandex, Galatasaray ve Fenerbahçe için browser hazırlamış.
    Aşağıdaki linkten indirebilrsiniz.

    Link:http://futbolaski.yandex.com.tr/

    Benim bu konuyu burda paylaşmamın asıl sebebi ise Yandex'in pazarlama politikası. Sayfaya girince göreceksiniz ki Gs ile Fb arasında bir rekabet hazırlamışlar. İndirenleri kıyaslıyorlar. Taraftarı olduğun takımın browserını indirerek rekabete giriyorsun. Aslında browser'ı indirmek istemese de kullanıcılar sırf rekabette takımına destek olmak amacıyla indirebiliyor. Bu sayede browserı indirmeye teşvik ediliyor.

    Yandex'i tebrik ediyorum. Güzel politika.
    Bencede güzel politikada (bir galatasaraylı olarak)
    BU BJK Ve diğer takımı tutanları siz kullanmayın, istemiyoruz sizi diyorlar açık açık.

    Gerçi tüm gs ve fb'liler kullansa bile oldukça fazla kullanan kişi olacaktırda.
  • 15-02-2013, 18:14:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bizim millet iyi gaza gelir
  • 15-02-2013, 18:38:22
    #4
    dincerecevit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede güzel politikada (bir galatasaraylı olarak)
    BU BJK Ve diğer takımı tutanları siz kullanmayın, istemiyoruz sizi diyorlar açık açık.

    Gerçi tüm gs ve fb'liler kullansa bile oldukça fazla kullanan kişi olacaktırda.
    Sanırım kulüplerle anlaşma yaparak hazırlanıyor. Bjk ile anlaşamamış olabilirler.
  • 16-02-2013, 02:42:41
    #5
    LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım kulüplerle anlaşma yaparak hazırlanıyor. Bjk ile anlaşamamış olabilirler.
    Evet kulüplerle anlaşmalı o browserler. en son aziz yıldırım anlaşmıştı Yandex ile. hatta yandex üzerinden satış platformu oluşturmayı düşünüyorlar.
  • 16-02-2013, 03:02:14
    #6
    TV dede bunun reklamı dönüyor. Eğerki ordaki istatistikler doğru ise 1 günde 100k ya yakın indirilme olmuş helal olsun.
  • 23-02-2013, 20:46:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    10 dakika da 4.000 kişi arttı (yaklaşık olarak)
  • 07-03-2013, 18:17:06
    #8
    buda galatasaraylılara özel arama motoru http://gsyandex.com/
  • 07-03-2013, 18:39:02
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Beşiktaş için olan browser da yaklaşık 1 hafta önce kullanıma sunulmuştur:

    Alıntı
    Beşiktaş taraftarlarının beklediği BJK Browser yayında!
    İndirmek için hemen tıkla!

    http://browser.yandex.com.tr/?from=SMM

    Taraftar arkadaşlarına ulaşması için paylaşmayı unutma!