LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebookta Galatasarasay'ın sayfasında gördüm linki. Merak edip girdim. Yandex, Galatasaray ve Fenerbahçe için browser hazırlamış.
Aşağıdaki linkten indirebilrsiniz.

Link:http://futbolaski.yandex.com.tr/

Benim bu konuyu burda paylaşmamın asıl sebebi ise Yandex'in pazarlama politikası. Sayfaya girince göreceksiniz ki Gs ile Fb arasında bir rekabet hazırlamışlar. İndirenleri kıyaslıyorlar. Taraftarı olduğun takımın browserını indirerek rekabete giriyorsun. Aslında browser'ı indirmek istemese de kullanıcılar sırf rekabette takımına destek olmak amacıyla indirebiliyor. Bu sayede browserı indirmeye teşvik ediliyor.

Yandex'i tebrik ediyorum. Güzel politika.
Bencede güzel politikada (bir galatasaraylı olarak)
BU BJK Ve diğer takımı tutanları siz kullanmayın, istemiyoruz sizi diyorlar açık açık.

Gerçi tüm gs ve fb'liler kullansa bile oldukça fazla kullanan kişi olacaktırda.