Facebookta Galatasarasay'ın sayfasında gördüm linki. Merak edip girdim. Yandex, Galatasaray ve Fenerbahçe için browser hazırlamış.
Aşağıdaki linkten indirebilrsiniz.

Link:http://futbolaski.yandex.com.tr/

Benim bu konuyu burda paylaşmamın asıl sebebi ise Yandex'in pazarlama politikası. Sayfaya girince göreceksiniz ki Gs ile Fb arasında bir rekabet hazırlamışlar. İndirenleri kıyaslıyorlar. Taraftarı olduğun takımın browserını indirerek rekabete giriyorsun. Aslında browser'ı indirmek istemese de kullanıcılar sırf rekabette takımına destek olmak amacıyla indirebiliyor. Bu sayede browserı indirmeye teşvik ediliyor.

Yandex'i tebrik ediyorum. Güzel politika.