Bencede güzel politikada (bir galatasaraylı olarak)
BU BJK Ve diğer takımı tutanları siz kullanmayın, istemiyoruz sizi diyorlar açık açık.
Gerçi tüm gs ve fb'liler kullansa bile oldukça fazla kullanan kişi olacaktırda.
Sanırım kulüplerle anlaşma yaparak hazırlanıyor. Bjk ile anlaşamamış olabilirler.