Gmail Tasarımı Yenilendi! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gmail Tasarımı Yenilendi!
16
●
1.141
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Haberleri & Yenilikleri
Google Haritalar
Gmail Tasarımı Yenilendi!
1
2
11-08-2010, 01:13:49
#1
teknolojist
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar şimdi giriş yaptığımda farkettim ki Gmail'in Tasarımı Default tasarımı değişmiş.
Ben default'da kullandığım için gözüme daha bir hoş geldi sizler neler düşünüyorsunuz?
Acaba herkesde geçerli mi bu değişiklik?
11-08-2010, 01:16:38
#2
webster99
Ben göremedim ne gibi bir değişiklik var ?
11-08-2010, 01:16:59
#3
pixeel
ben default kullanmıyorum SS koysana bi bakalım
yorumlayalım
11-08-2010, 01:18:32
#4
CilginBoard
bende bir degisiklik farkedemedim?
11-08-2010, 01:22:57
#5
flashasbi
değişmedi bende ss alablr miyiz
11-08-2010, 09:18:35
#6
teknolojist
Üyeliği durduruldu
ilk mesajımı editledim ekran görüntüsü koydum arkadaşlar
benim hesap gmail'in ilk çıktığı zamanlardan beri mevcut. belki eskiden yeniye dorğu gidiyordur
11-08-2010, 09:25:36
#7
amacdizayn
değişikler hakkında
şurada
birşeyler karaladım.
11-08-2010, 09:57:44
#8
PhotoFatih53
Üyeliği durduruldu
Bence eskisi daha iyiydi.
11-08-2010, 10:04:23
#9
F.Gungor
Bugün bende de değişti. Eskisinden pek bir farkı yok ama
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler