• 11-08-2010, 01:13:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar şimdi giriş yaptığımda farkettim ki Gmail'in Tasarımı Default tasarımı değişmiş.

    Ben default'da kullandığım için gözüme daha bir hoş geldi sizler neler düşünüyorsunuz?

    Acaba herkesde geçerli mi bu değişiklik?
  • 11-08-2010, 01:16:38
    #2
    Ben göremedim ne gibi bir değişiklik var ?
  • 11-08-2010, 01:16:59
    #3
    ben default kullanmıyorum SS koysana bi bakalım yorumlayalım
  • 11-08-2010, 01:18:32
    #4
    bende bir degisiklik farkedemedim?
  • 11-08-2010, 01:22:57
    #5
    değişmedi bende ss alablr miyiz
  • 11-08-2010, 09:18:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ilk mesajımı editledim ekran görüntüsü koydum arkadaşlar

    benim hesap gmail'in ilk çıktığı zamanlardan beri mevcut. belki eskiden yeniye dorğu gidiyordur
  • 11-08-2010, 09:25:36
    #7
    değişikler hakkında şurada birşeyler karaladım.
  • 11-08-2010, 09:57:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bence eskisi daha iyiydi.
  • 11-08-2010, 10:04:23
    #9
    Bugün bende de değişti. Eskisinden pek bir farkı yok ama