• 11-08-2010, 10:04:38
    #10
    çok fazla bi fark yok
  • 11-08-2010, 10:07:52
    #11
    Küçük değişiklikler var ama gmail seviyorum msn'den daha iyi bir servis bence.
  • 11-08-2010, 10:31:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    OrdinaryusCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük değişiklikler var ama gmail seviyorum msn'den daha iyi bir servis bence.
    kesinlikle daha iyi şunun şurasında hotmail'de 3 ay öncesine kadar "okundu olarak işaretle" diye bir seçenek yoktu.

    Vardıysa da o kadar mail kullanan bir insan olarak ben bulamadım.
  • 11-08-2010, 10:48:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    gmail ücretsiz email alanında 1 numara üstüne tanımam
  • 12-08-2010, 03:39:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    gmail çıktğı günden beri kullanıyorum
  • 12-08-2010, 04:01:30
    #16
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    en üste reklam eklenmiş

    tek fark o
  • 12-08-2010, 04:08:03
    #17
    Fark göremedim ben