Küçük değişiklikler var ama gmail seviyorum msn'den daha iyi bir servis bence.
kesinlikle daha iyi şunun şurasında hotmail'de 3 ay öncesine kadar "okundu olarak işaretle" diye bir seçenek yoktu.
Vardıysa da o kadar mail kullanan bir insan olarak ben bulamadım.