Arkadaşlar şimdi giriş yaptığımda farkettim ki Gmail'in Tasarımı Default tasarımı değişmiş.

Ben default'da kullandığım için gözüme daha bir hoş geldi sizler neler düşünüyorsunuz?

Acaba herkesde geçerli mi bu değişiklik?