Merhaba,
Yandex smtp kullanıyorum fakat epostalarım sürekli spama düşmekte buda can sıkmakta. Ücretli api destekli gelen kutusuna düşecek şekilde eposta atmak istiyorum. Yorum tavsiye fikirlere ihtiyacım var.
İyi çalışmalar.
Ücretli Gmal API veya Mail API Kullanan Varmı?
5
●74
- 18-05-2021, 12:54:40Cloudflare ile cyberpanel kullanıyorum. Anlatımlarda cloudflare omaksızın anlatmiş. O yüzden bunu yapmadım.fskgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2021, 10:22:53Bilgiler ve tüm yorumlar için teşekkürler.fskgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukardaki 2 siteyide denedim yine spama düştü postalarım. Dün dükkanda bütün günümü githubda ve stackoverflowda geçirdim
PHPMailler sınıfı kullanıyordum, yandex smtp puanım 3 dü.
Bütün günün emeği sonucu, imzalaması vs herşeyi yaptım... Epostalarım yine PHPMailler ve yandex smtp ile gelene düşüyor! Meyvesini yedik şükür
https://prnt.sc/135pgs6
PHPMailler sınıfı kullanıyordum, yandex smtp puanım 3 dü.