Konu
Ücretli Gmal API veya Mail API Kullanan Varmı?
18-05-2021, 11:46:24
#1
sezgin
Merhaba,
Yandex smtp kullanıyorum fakat epostalarım sürekli spama düşmekte buda can sıkmakta. Ücretli api destekli gelen kutusuna düşecek şekilde eposta atmak istiyorum. Yorum tavsiye fikirlere ihtiyacım var.
İyi çalışmalar.