Merhaba,
Yandex smtp kullanıyorum fakat epostalarım sürekli spama düşmekte buda can sıkmakta. Ücretli api destekli gelen kutusuna düşecek şekilde eposta atmak istiyorum. Yorum tavsiye fikirlere ihtiyacım var.


İyi çalışmalar.