Bilgiler ve tüm yorumlar için teşekkürler.
Yukardaki 2 siteyide denedim yine spama düştü postalarım. Dün dükkanda bütün günümü githubda ve stackoverflowda geçirdim
PHPMailler sınıfı kullanıyordum, yandex smtp puanım 3 dü.
Bütün günün emeği sonucu, imzalaması vs herşeyi yaptım... Epostalarım yine
PHPMailler ve
yandex smtp ile gelene düşüyor! Meyvesini yedik şükür
https://prnt.sc/135pgs6