Bilgiler ve tüm yorumlar için teşekkürler.

Yukardaki 2 siteyide denedim yine spama düştü postalarım. Dün dükkanda bütün günümü githubda ve stackoverflowda geçirdim PHPMailler sınıfı kullanıyordum, yandex smtp puanım 3 dü.
Bütün günün emeği sonucu, imzalaması vs herşeyi yaptım... Epostalarım yine PHPMailler ve yandex smtp ile gelene düşüyor! Meyvesini yedik şükür
https://prnt.sc/135pgs6