• 13-12-2018, 15:31:22
    #1
    Merhaba,
    Bir kişi sistematik bir şekilde para ile yorum satın almış ve 1 puan verdiriyor.

    Hukuki yollara başvurduk. IP tespiti zaten yapılacaktır. Marka zedelemeden hakkında tazminat davası da açacağız. Ama bu süreçte puanımızın düşmesinden ötürü hoş bir görüntü olmuyor. Hukuki yollar hariç ne yapmamız gerekir

    Bilgisi olan var mı?
  • 13-12-2018, 15:32:15
    #2
    çok geçmiş olsun hocam. google ile görüşbilirsiniz.
  • 13-12-2018, 15:35:14
    #3
    Google bu durumu belirtebilirsiniz yakın takip incelemesini sağlıyorlar ama şöyle birşey var Yerel Rehber kullanıcısı ise size yorumları nefatif yapanlar sildirilmesi çok zor olacaktır.
  • 13-12-2018, 15:40:28
    #4
    Müşterileriniz açısından; attığı yorumları işletme sahiibi olarak cevap yazarken konuda belirttiğiniz durumu yazqarsanız yorumu okuyanlar size hak verecektir.
  • 13-12-2018, 15:42:07
    #5
    kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun hocam. google ile görüşbilirsiniz.
    GerayT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google bu durumu belirtebilirsiniz yakın takip incelemesini sağlıyorlar ama şöyle birşey var Yerel Rehber kullanıcısı ise size yorumları nefatif yapanlar sildirilmesi çok zor olacaktır.
    Acaba nasıl ulaşırım kendilerine?

    Teşekkürler
  • 13-12-2018, 15:44:52
    #6
    ip incelemesinde bi sonuç çıkacağını sanmıyorum bir tanıdıgımın da basına gelmişti negatif yorumlarda kaldı savcılıkta birşey yapmadı
  • 14-12-2018, 02:07:38
    #7
    Bunu yapan kişi kesinlikle forumdan birisi. Seni bulacağım top
  • 26-12-2018, 00:57:57
    #8
    Hocam merhabalar, yorum hizmeti sunan birisi olarak ücretsiz yardımcı olmak isterim. PM gönderdim
  • 26-12-2018, 08:05:37
    #9
    Maalesef o yorumlar silinmiyor.İstediğiniz yere dava açın, isterseniz google bildirin, benzeri bir tanıdığa oldu hiç birşey yapamadık....