Merhaba,
Bir kişi sistematik bir şekilde para ile yorum satın almış ve 1 puan verdiriyor.

Hukuki yollara başvurduk. IP tespiti zaten yapılacaktır. Marka zedelemeden hakkında tazminat davası da açacağız. Ama bu süreçte puanımızın düşmesinden ötürü hoş bir görüntü olmuyor. Hukuki yollar hariç ne yapmamız gerekir

Bilgisi olan var mı?