Yeni üye olma kısmında "İsim,Soyisim" saçma olmuş ne iş(iniz)e yarayacak gereksiz.
Teşekkürler bu güzel proje için.
Google Bot Logger
40
●3.097
- 16-10-2009, 23:50:45Yorumunuz için teşekkür ederim, esasında hiç bir işimize yaradığı yok, sadece üyemizi tanıma ihtiyacı. istemeyen girmiyor zaten sallıyorWWW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2009, 00:06:26Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim. Sistemi Sürekli Kontrol Altında Tutuyorum şimdiye kadar hiç hata bildirimi olmadı yenilikler için çalışıyorum. Bir kaç farklı araç daha eklemeyi planlıyorum desteğinize teşekkür ederim.trgino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2010, 16:40:28projeyi tanıttınız kodları sitemize ekledik kullanmaya başladık ama bu sabah sesiz sedasız sitenizi sedoya park etmişsiniz, ve dolayısı ile sitemizden sitenize bağlatntı olduğu için bizim sitelerde sedoya yönlendi en azından burdan duyuru yapabilirdiniz kodumu kullananlar kullanmasın artık diye...