• 31-08-2009, 18:10:33
    #28
    sitenin ingilizce versionu için yardım edebilecek birileri varmıdır ingilizcesi iyi olan
  • 31-08-2009, 18:42:32
    #29
    güzel thanks
  • 31-08-2009, 21:36:08
    #30
    Üyeliği durduruldu
    seni canı gönülden tebrik ediyorum beta version olmasına rağmen işleyişli geliştirirsen eminimki çok büyük yerlere gelicektir siten
  • 01-09-2009, 07:08:38
    #31
    ElegantMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni canı gönülden tebrik ediyorum beta version olmasına rağmen işleyişli geliştirirsen eminimki çok büyük yerlere gelicektir siten
    teşekkür ederim geliştirmek için uğraşıyorum şuan 16 botu takip edecek şekilde kodlamaya devam ediyorum.
  • 01-09-2009, 10:44:52
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler
  • 20-09-2009, 16:13:33
    #33
    cok saoLasın dostum
  • 20-09-2009, 16:20:13
    #34
    Güzel Proje. Tebrikler.
  • 21-09-2009, 18:37:43
    #35
    numanbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel Proje. Tebrikler.
    Çok teşekkür ederim
  • 16-10-2009, 21:44:17
    #36
    Mrb arkadaşlar sisteme bir kaç bot eklendi bilgilendirmek istedim.

    GoogleBotLog - GoogleBot Crawling Activity Logger artık aşağıdaki botları da takip etmekte ve loglamaktadır.
    Eklediğiniz kodlarda değişiklik yapmanıza gerek yoktur. Bilginize..

    GoogleBotLog takip ettiği ve logladığı botlar.

    GoogleBot : Google Bot(Google)
    MsnBot: Msn ve Bing Bot (Bing)
    Yahoo! Slurp: Yahoo Bot (Yahoo!)
    ia_archiver: Alexa Bot (Alexa the Web Information Company ve http://www.archive.org)
    webmoose: Msn.com Bot (MSN.com)
    scooter: Altavista Bot (AltaVista)

    Eklenmesini istediğiniz botları bildirmeniz durumda sisteme eklenecektir. görüş ve önerilerinizi, eleştiri ve yorumlarınızı bekliyorum. Saygılar