• 16-10-2009, 23:22:51
    #37
    Yeni üye olma kısmında "İsim,Soyisim" saçma olmuş ne iş(iniz)e yarayacak gereksiz.

    Teşekkürler bu güzel proje için.
  • 16-10-2009, 23:50:45
    #38
    WWW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni üye olma kısmında "İsim,Soyisim" saçma olmuş ne iş(iniz)e yarayacak gereksiz.
    Teşekkürler bu güzel proje için.
    Yorumunuz için teşekkür ederim, esasında hiç bir işimize yaradığı yok, sadece üyemizi tanıma ihtiyacı. istemeyen girmiyor zaten sallıyor
  • 17-10-2009, 00:02:14
    #39
    çok güzel proje ve kullanıyorum. sanıyorumki çokda düzgün çalışıyor.
  • 17-10-2009, 00:06:26
    #40
    trgino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel proje ve kullanıyorum. sanıyorumki çokda düzgün çalışıyor.
    Yorumunuz İçin Teşekkür Ederim. Sistemi Sürekli Kontrol Altında Tutuyorum şimdiye kadar hiç hata bildirimi olmadı yenilikler için çalışıyorum. Bir kaç farklı araç daha eklemeyi planlıyorum desteğinize teşekkür ederim.
  • 25-08-2010, 16:40:28
    #41
    projeyi tanıttınız kodları sitemize ekledik kullanmaya başladık ama bu sabah sesiz sedasız sitenizi sedoya park etmişsiniz, ve dolayısı ile sitemizden sitenize bağlatntı olduğu için bizim sitelerde sedoya yönlendi en azından burdan duyuru yapabilirdiniz kodumu kullananlar kullanmasın artık diye...