WWW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni üye olma kısmında "İsim,Soyisim" saçma olmuş ne iş(iniz)e yarayacak gereksiz.
Teşekkürler bu güzel proje için.
Yorumunuz için teşekkür ederim, esasında hiç bir işimize yaradığı yok, sadece üyemizi tanıma ihtiyacı. istemeyen girmiyor zaten sallıyor