• 03-11-2006, 14:22:40
    #1
    Arkadaşlar hiç dikkat eden ya da bilen var mı bilmiyorum!
    Geçen gün hesabımı kontrol ediyordum bi baktım ödeme seçenekleri arasında EFT de var!
    Önce posta çeki ve güvenli posta çeki seçenekleri vardı sadece ama Eft de eklenmiş!
    Bi arkadaşa söyledim senin hesapta var mı dedim hesabına baktı onun hesabında böyle bi seçenek yok!
    Gerçi bende aktif yapamadım banka kodu istiyordu banka kodlarını bilmediğim için aktif olmadı!
    Sizin bilginiz var mı bu konu hakkında?
  • 03-11-2006, 14:23:42
    #2
    Misafir
    Google 3 aydır zaten EFT ile ödeme yapıyor.

    https://www.r10.net/google-adsense/78...ari-yapma.html
  • 03-11-2006, 14:37:38
    #3
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google 3 aydır zaten EFT ile ödeme yapıyor.

    https://www.r10.net/google-adsense/78...ari-yapma.html
    kusura bakmayın ya!
    Özr boş yere konu açtık!
    ben baya geride kalmışım sağolasın dostum!
  • 03-11-2006, 15:37:09
    #4
    benim seçeneklerde çek ve güvenli çek var sadece,anlamadım gitti
  • 04-11-2006, 03:20:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben bunu 3 ay önce burdaydı sanırım google eft yapıyor dediğimde bi arkadaş nası olur yapıyosa ben okulu bırakcam filan demişti (: başlığı gorunce aklıma o geldı.. ama r10 da olmayabılır bu yazdıklarım tam hatırlamıyorum yanlış olmasın (: