ben bunu 3 ay önce burdaydı sanırım google eft yapıyor dediğimde bi arkadaş nası olur yapıyosa ben okulu bırakcam filan demişti (: başlığı gorunce aklıma o geldı.. ama r10 da olmayabılır bu yazdıklarım tam hatırlamıyorum yanlış olmasın (: