****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google 3 aydır zaten EFT ile ödeme yapıyor.

https://www.r10.net/google-adsense/78...ari-yapma.html
kusura bakmayın ya!
Özr boş yere konu açtık!
ben baya geride kalmışım sağolasın dostum!