• 15-06-2006, 22:27:09
    #19
    Misafir
    deli_dana deli melisin ama iyi cocuksun
  • 16-06-2006, 12:56:20
    #20
    Üyeliği durduruldu
    05_mustafa adlı üyeden alıntı:
    yani herşey menfaat üstüne he sen banner yayınla ben sana kupon veriyim veriyim ikinizdende kupon istemem sırf insanlık için bannerlerinizi 1 ay boyunca hemde forumda her ilk mesajdan sonra yayınlarım
    Evet deli_dana ve ben çok menfaatçiyiz. Ben kendi adıma konuşayım bayaa menfaatciyim.. öyle böyle değil. Yani parayla aldığım kuponları bedavaya dağıtmayacak kadar menfaatciyim.

    Bu arada bannerimi vereyim forumunda yayınla 1 ay. Sözünü yutmayacağını düşünüyorum. Ne zaman vereyim banneri..
  • 16-06-2006, 13:04:15
    #21
    mustafa ben de vereceğim bannerimi..
    hani yiğidin sözü senettir ya...

    bu arada son iki tane kaldı...
  • 16-06-2006, 14:30:59
    #22
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı:
    mustafa ben de vereceğim bannerimi..
    hani yiğidin sözü senettir ya...

    bu arada son iki tane kaldı...
    Deli_dana elinde varsa bende alabilir miyim? Şuan benim içinde aciliyeti var!
  • 16-06-2006, 15:51:59
    #23
    RxTr adlı üyeden alıntı:
    Deli_dana elinde varsa bende alabilir miyim? Şuan benim içinde aciliyeti var!
    tabi msn i orda verdim.. 20-günlük banner karşılığında 70 ytl lik bi adet verebilirim