fazla kuponu olan?
22
●1.540
- 16-06-2006, 12:56:20Üyeliği durdurulduEvet deli_dana ve ben çok menfaatçiyiz. Ben kendi adıma konuşayım bayaa menfaatciyim.. öyle böyle değil. Yani parayla aldığım kuponları bedavaya dağıtmayacak kadar menfaatciyim.05_mustafa adlı üyeden alıntı:

Bu arada bannerimi vereyim forumunda yayınla 1 ay. Sözünü yutmayacağını düşünüyorum. Ne zaman vereyim banneri..
