05_mustafa adlı üyeden alıntı:
yani herşey menfaat üstüne he sen banner yayınla ben sana kupon veriyim veriyim ikinizdende kupon istemem sırf insanlık için bannerlerinizi 1 ay boyunca hemde forumda her ilk mesajdan sonra yayınlarım
Evet deli_dana ve ben çok menfaatçiyiz. Ben kendi adıma konuşayım bayaa menfaatciyim.. öyle böyle değil. Yani
parayla aldığım kuponları bedavaya dağıtmayacak kadar menfaatciyim.
Bu arada bannerimi vereyim forumunda yayınla 1 ay. Sözünü yutmayacağını düşünüyorum. Ne zaman vereyim banneri..