deli_dana adlı üyeden alıntı:
mustafa ben de vereceğim bannerimi..
hani yiğidin sözü senettir ya...

bu arada son iki tane kaldı...
Deli_dana elinde varsa bende alabilir miyim? Şuan benim içinde aciliyeti var!