• 18-01-2013, 22:13:26
    #1
    Tık başına 0,4 tl ödüyorum normal midir?

    10 tıka 3-4 lira ödüyorum
    günlük bütçem 10 lira zaten 20 tıkta bitiyor.
    nerede hata yapıyorum arkadaşlar?
  • 18-01-2013, 22:14:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sitenizin kategorisi nedir?
  • 18-01-2013, 22:22:48
    #3
    site tişört satış sitesi hediyelik. kategoriler müzik dizi film konser vesair hocam.
  • 19-01-2013, 02:22:09
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dilerseniz yardımcı olabilirim...
  • 19-01-2013, 09:24:08
    #5
    Bende de aynı problem var katagorisi blog-haber...
  • 19-01-2013, 15:30:43
    #6
    0,4 tbm çok değil. Dönüş alıyorsanız devam edin bu şekilde. Sonuçta satış yapıyorsunuz 0,4 ile sattığınızda minimum 10 tl kâr edeceğinizi düşünüyorum.
  • 19-01-2013, 15:32:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Soyle dusunelim. 100Tik size 40TL mal olur. Bu 100 kisiden %10 donusum saglarsa urun satin alirsa siz kardasizin.
    Siz tik basini kafaya takmayin, nasil daha fazla donusum saglarim diye kafa patlamaya calisin hocam
  • 19-01-2013, 15:33:15
    #8
    Point arkadaşımızında dediği gibi dönüşlere bakın.Satış varsa hiç ellemeyin devam edin o şekilde.