Tık başına 0,4 tl ödüyorum normal midir?
10 tıka 3-4 lira ödüyorum
günlük bütçem 10 lira zaten 20 tıkta bitiyor.
nerede hata yapıyorum arkadaşlar?
Tık başına 0,4 tl ödüyorum normal midir?
7
●723
- 19-01-2013, 02:22:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.dilerseniz yardımcı olabilirim...
katagorisi blog-haber...