Konu
Tık başına 0,4 tl ödüyorum normal midir?
18-01-2013, 22:13:26
#1
afaruki
Tık başına 0,4 tl ödüyorum normal midir?
10 tıka 3-4 lira ödüyorum
günlük bütçem 10 lira zaten 20 tıkta bitiyor.
nerede hata yapıyorum arkadaşlar?