Konu
Tık başına 0,4 tl ödüyorum normal midir?
19-01-2013, 15:30:43
#6
Point
0,4 tbm çok değil. Dönüş alıyorsanız devam edin bu şekilde. Sonuçta satış yapıyorsunuz 0,4 ile sattığınızda minimum 10 tl kâr edeceğinizi düşünüyorum.