Merhabalar,
Adwords kalite puanı hakkında sorum olacaktır. mesela kalite puanını hiç yükseltemiyoruz. nedenleri nedendir. o kadar makale okumamıza rağmen bi türlü yükseliş göremiyoruz.şuan kalite puanım çok düşük ve ortalama altında gösteriyor, düşük reklam sıralamasındada gösterilmiyor. bu siteylemi alakalı bir durum yoksa hesapla alakalı bir durum.Şimdiden teşekkür ederim.
Adwords Eğitim Videoları
27
●25.269
- 28-11-2013, 18:02:21hocam merhaba. kampanya oluştururken max. tık.baş. mal. yerine 0.10 kuruş yazıyorum ama şöle bir yazı çıkıyor. (teklifiniz 10 tl olarak algılandı onaylıyorsanız kaydet.e tıklayın değilse hesabım bölümünden sayı biçimi ayarlarını değiştirin diye bir yazı çıkıyo) ne yaptıysam 3 gündür olmadı dedği şekilde menü yok bulamadım yardımcı olun lutfen