Merhabalar,

Adwords kalite puanı hakkında sorum olacaktır. mesela kalite puanını hiç yükseltemiyoruz. nedenleri nedendir. o kadar makale okumamıza rağmen bi türlü yükseliş göremiyoruz.şuan kalite puanım çok düşük ve ortalama altında gösteriyor, düşük reklam sıralamasındada gösterilmiyor. bu siteylemi alakalı bir durum yoksa hesapla alakalı bir durum.Şimdiden teşekkür ederim.