hocam merhaba. kampanya oluştururken max. tık.baş. mal. yerine 0.10 kuruş yazıyorum ama şöle bir yazı çıkıyor. (teklifiniz 10 tl olarak algılandı onaylıyorsanız kaydet.e tıklayın değilse hesabım bölümünden sayı biçimi ayarlarını değiştirin diye bir yazı çıkıyo) ne yaptıysam 3 gündür olmadı dedği şekilde menü yok bulamadım yardımcı olun lutfen