• 18-06-2009, 20:49:17
    #1
    Kuralları sorgulamak pek hoş karşılanmaz ama benim gibi bu soruyu merak edenler olduguna eminim. Ki burası da dikdatör bir rejim degili R1 Muhakkak mantıklı bir acıklaması vardır. Konu hakkında bilgim olmadıgı icin neden yasak oldugunu da bilemiyorum.

    Ben simdi bugun gelen 100 liralık kuponu burdan 50 liraya satsaydım kime ne zararı olurdu merak ediyorum.

    Ama satsam..
    a) Alan arkadas faydalanır
    b) Kupon heba olmaz cunku ben ugrasmak istemiyorum daha oncede hic adwords kullanmadım
    c) Alan mutlu satan mutlu olur

    Konu hakkında bilgili arkadaslardan yasağın gerekçesini öğrenmek istiyorum.
    Cunku kupon elime gecince direkt bu baslıga gelmistim satmak icin yasak oldugunu gorunce cok sasırdım.
  • 18-06-2009, 20:59:34
    #2
    Bu link yardımcı olacaktır.

    https://www.r10.net/forumda/343255-go...=adwords+yasak
  • 18-06-2009, 21:02:46
    #3
    herkese geliyo ayrıca herkes 50tl ye satsa nasıl olurdu ?
  • 18-06-2009, 21:07:29
    #4
    arkadaşlar ülkede pek uygulanamasada bazı kanunlar var biz ne kadar sağlıklı olarak uygulanmadığına inansakta bu siteler birileri tarafından incelenmekte şimdi sen google amcanın sana hediye olarak veridği ve satmanı yasakladığı bu kuponu burda satıp 50 yi indiriyim r10 da kuralları neden uyguluyo diye sorarasan nasıl olcak bu iş?
  • 18-06-2009, 21:16:50
    #5
    disketim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu link yardımcı olacaktır.
    https://www.r10.net/forumda/343255-go...=adwords+yasak
    Olay budur; kısa,öz ve net bir cevap. Çok teşekkürler +rep. Artık neden yasak oldugunu biliyorum

    https://www.r10.net/forumda/343255-go...post1058370674

    Üstteki başlığında sabitlenmesi bence yerinde olur.