Kuralları sorgulamak pek hoş karşılanmaz ama benim gibi bu soruyu merak edenler olduguna eminim. Ki burası da dikdatör bir rejim degili R1

Muhakkak mantıklı bir acıklaması vardır. Konu hakkında bilgim olmadıgı icin neden yasak oldugunu da bilemiyorum.
Ben simdi bugun gelen 100 liralık kuponu burdan 50 liraya satsaydım kime ne zararı olurdu merak ediyorum.
Ama satsam..
a) Alan arkadas faydalanır
b) Kupon heba olmaz cunku ben ugrasmak istemiyorum daha oncede hic adwords kullanmadım
c) Alan mutlu satan mutlu olur
Konu hakkında bilgili arkadaslardan yasağın gerekçesini öğrenmek istiyorum.
Cunku kupon elime gecince direkt bu baslıga gelmistim satmak icin yasak oldugunu gorunce cok sasırdım.