disketim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olay budur; kısa,öz ve net bir cevap. Çok teşekkürler +rep. Artık neden yasak oldugunu biliyorum

https://www.r10.net/forumda/343255-go...post1058370674

Üstteki başlığında sabitlenmesi bence yerinde olur.