gece bota 25 hesap koydum 25 tane hesap oluşturdum hepsine girdim baktım 1 tane bile şüpheliye gitmeyen yok
Sanırım sorun bende veya botumda şimdi botu güncelledim birazdan yeni mail ve yeni proxylerle tekrar deneyeceğim bakalım ne olacak :d
akşama buraya durum bildirimi yapacağım
gece bota 25 hesap koydum 25 tane hesap oluşturdum hepsine girdim baktım 1 tane bile şüpheliye gitmeyen yok
Sanırım sorun bende veya botumda şimdi botu güncelledim birazdan yeni mail ve yeni proxylerle tekrar deneyeceğim bakalım ne olacak :d
akşama buraya durum bildirimi yapacağım
Kanka askısız üretmekte mesele yokta açılan hesap çalısırken manuele düşüyor ya o sıkıntı
çöktükten sonra hesap ürettim 12/4 askı aldım bence düzeldi yavaştan keşke daha önce çökseydi
şimdi reklamları girdim bakalım girdikten sonra ne olacak bakalım