adspartnerli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
deneme yapan varmı arkdaşlar
çöktükten sonra hesap ürettim 12/4 askı aldım bence düzeldi yavaştan keşke daha önce çökseydi
şimdi reklamları girdim bakalım girdikten sonra ne olacak bakalım