Pwexa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanka askısız üretmekte mesele yokta açılan hesap çalısırken manuele düşüyor ya o sıkıntı
keşke sorun o olsa bende direkt askıya gidiyor hesaplar ya botu güncelledim şimdi tekrar denicem