• 09-02-2009, 01:50:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu adres yeni, yanlız türkiye'ye verilip verilmediğinden emin değilim yurtdışındakiler alabilir. yinede bir denemek lazım ben kayıt yaptırdım banka havalesi ile ödeme yapıcam umarım işinizi görür.


    Adres: Try Google AdWords with $250 in free advertising
  • 09-02-2009, 01:51:31
    #2
    . Coupon expires January 31, 2009.

    Kuponun ömrü bitmiş sanırım 31 ocak diyor.
  • 09-02-2009, 01:48:57
    #3
    Ben denedim bunu bir sonuç alamadım, olayı çok incelemediğim için ben becerememiş de olabilirim.

    Kupon kodlarını bizden ayrı olarak girmemizi istiyor sanırım.

    Deneyip de başarılı olan olursa kesin bilgilendirsin herkesi.
  • 09-02-2009, 01:52:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    9 gün geçmiş demek,
  • 09-02-2009, 01:51:31
    #5
    Konuyu açan ben değilsem neden benim mesaj daha üstte duruyor?

    .ok ilginç şeyler oluyor bu ara, hadi hayırlısı.

    Mercedes'in mesaj 1:50 benim ki 1:48 gözüküyor, halbuki ben ona cevap yazdım
  • 09-02-2009, 01:56:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kurabiye adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan ben değilsem neden benim mesaj daha üstte duruyor?
    .ok ilginç şeyler oluyor bu ara, hadi hayırlısı.
    Mercedes'in mesaj 1:50 benim ki 1:48 gözüküyor, halbuki ben ona cevap yazdım
    Bende onu anlamadım banamı özel diye, düşündüm profile baktım belki dedim yeni mesajla önce seçili yapılmıştır diye. ama forumdan kaynaklanan bir sorun var.
  • 09-02-2009, 02:25:20
    #7
    Genel bir sorun arkadaşlar. Ben 4 sayfalık bir konuya yazdım. 2. sayfada çıktım
  • 09-02-2009, 02:41:38
    #8
    Anyone Interested to get $250 FREE Google Adwords Credit? USA and Canada only. You have to create new account with different credit card if you already have an Adwords account. This is not coupon code. This is FREE Ad Credit Link. Offer valid till 31th January, 2009.

    Önceden Verildi ayrıca sadece Canada ve USA ya veriyo
  • 09-02-2009, 19:19:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    <kd>Özgün içeriği algılıyor artık r10 umuz prsi yüksek konulardan link te alsakmı </kd>