Konuyu açan ben değilsem neden benim mesaj daha üstte duruyor?
.ok ilginç şeyler oluyor bu ara, hadi hayırlısı.
Mercedes'in mesaj 1:50 benim ki 1:48 gözüküyor, halbuki ben ona cevap yazdım
Bende onu anlamadım banamı özel diye, düşündüm profile baktım belki dedim yeni mesajla önce seçili yapılmıştır diye. ama forumdan kaynaklanan bir sorun var.