Konuyu açan ben değilsem neden benim mesaj daha üstte duruyor?

.ok ilginç şeyler oluyor bu ara, hadi hayırlısı.

Mercedes'in mesaj 1:50 benim ki 1:48 gözüküyor, halbuki ben ona cevap yazdım