Kaynak : PCnet - AdWords kuponu sorunu yaşayanlara duyuru
Ben mail de gönderdim telefonda açtım vermediler yeni kupon falan. Bekliyorum bakalım.
PCNet Kuponunda Sorun Yaşayanlara Müjde!
34
●2.432
- 29-01-2009, 14:07:28pcneti hayrına almadım bu ay. zaten hayatta pc dergisi almak gereksiz görüyorum. çoğu sayfaları boş geliyor. genelde bir fayda sağladını da görmedim. bu ay sadece adwords için aldım. bunun böyle olacağı belliydi. google onlarca kupon dağıtıyor ve bu kuponların ticareti yapılıyor. kimlerin kullandığı ortadayken kabak pcnet kuponlarının başına patlıyor. saçma...
- 30-01-2009, 22:55:03Üyeliği durdurulduSen beni tanıyor musun ?kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim İşletme için kullanmadığımı ne biliyorsun. ben daha önce hiç adwords kullanmadım ki .. (bu sana 1. kapak olsun.)
2. si Google Bir Söz veriyor ve PCNet ile Bir Anlaşma yapıyor.. PCnet alanlara kupon veriyor.. adwords e alışsınlar diğer deyim ile tanışsınlar diye ...
Zaten Kendisi ve Pc Net de açıklama yapıyor .. Böyle böyle dir diye... Bu şekilde kullanılırsa iptal olur diye ..
ki zaten açılan konularda, daha önce adwords hesabı olanlar bunu kullanamıyor. Pc net de söylüyor.. Böyle bir kısıtlaması varken ne diye google bunu iptal ediyor.. Hediye edilmiş bir ürünü senden geri almak gibi bir şey bu.. bunun suistimali mi olur
iyi o zaman bende bir ürün çıkartırım derim bunu alın kardeşim içinde şu kadar değerinde bir ürün daha veriyorum..
zaten ürünü de satamıyordum böyle bir kampanya ile satarım..
sonra 1 ay içinde bütün ürünlerimi satıyorum... millet hediye için alıyor zaten onu. içinde ki reklamları ne yapsın.. verilen hediye paketlerine bir bakıyorlar aa hediye boş
)
sizi kandırdık şuşu şu şu yüzden hediyeleriniz boş çıktı diyoruz... Bu da 2..
3. sü sen bana terbiyesiz diyerek burda kupon satan ve alan herkese terbiyesiz demiş oldun.. Oysa ben hiç kupon almadım daha başta söylediğm gibi. sadece nasıl bir şey , nasıl oluyor diye sordum...
Ama bu almayacağım anlamına gelmez. Google 10 Alıp 1 vererek çok terbiyeli bir hareket yapıyorsa bende Kuponları değerlendirme babında aynı terbiyeliği gösteririm...
neyse ... çok fazla yazdım..
- 30-01-2009, 23:12:53Üyeliği durdurulduKardeş gerek yok artık.. Kuponlar iptal edildi deniliyor ...McCOY35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2009, 23:16:40Bak demekki tanıyormuşum. Terbiyesizliği.
O kuponları amaçı dışı kullananların sayısı kadarda sana kapak olsun.
Burası bir webmaster forumu ve Türkiyedeki çoğu sitenin sahibi burda. Bu kuponlar bir
sorun yaşatmışsa sorumlusu burda onu satanlar. Buna bende dahil olmak üzere birden
çok fazla kupon kullananlarda.
O yüzden şimdi tek başına gelip ben yapmadaım ben etmedim diyip. Saygısızca tutum
sergileme. Google'a laf atma. Atacaksanda git başka yerde laf at. Bak bu forumun
girişinde ne yazıyo dikkatlice oku.
The Unofficial Turkish Google Fan forum. Because we love Google! - 30-01-2009, 23:27:04Üyeliği durdurulduBen Dahil olmak üzere bir den fazla kupon satanlarda diyorsun .. O halde bana karşı yazdığın ilk mesajı tekrar oku ve düzelt. bana hidap ederek niye yazıyorsun ..kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyorum ki ben daha önce hiç adwords hesabı kullanmadım.. kuponda almadım.. burayı iyi oku..
bu söylediğimin saygısızlıkla bir ilgisi yok.. kıvırıyor gibi görünüyorsun ama yine laf vurduruyorsun..
Ayrıca burası Google Fan olabilir.. Ama bu google ı Eleştirme hakkımız olmadığı anlamına gelmez.. Sonuçta ticari bir firma. Eksik, yanlış yanları olabilir..
Ve Tamam Rezillik Konusunuda Kapatalım