kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kuponlar bir
sorun yaşatmışsa sorumlusu burda onu satanlar. Buna bende dahil olmak üzere birden
çok fazla kupon kullananlarda.
O yüzden şimdi tek başına gelip ben yapmadaım ben etmedim diyip. Saygısızca tutum sergileme. Google'a laf atma. Atacaksanda git başka yerde laf at. Bak bu forumun girişinde ne yazıyo dikkatlice oku.
The Unofficial Turkish Google Fan forum. Because we love Google!
Ben Dahil olmak üzere bir den fazla kupon satanlarda diyorsun .. O halde bana karşı yazdığın ilk mesajı tekrar oku ve düzelt. bana hidap ederek niye yazıyorsun ..

Diyorum ki ben daha önce hiç adwords hesabı kullanmadım.. kuponda almadım.. burayı iyi oku..
bu söylediğimin saygısızlıkla bir ilgisi yok.. kıvırıyor gibi görünüyorsun ama yine laf vurduruyorsun..

Ayrıca burası Google Fan olabilir.. Ama bu google ı Eleştirme hakkımız olmadığı anlamına gelmez.. Sonuçta ticari bir firma. Eksik, yanlış yanları olabilir..