• 29-01-2009, 13:39:55
    #10
    Kaynak : PCnet - AdWords kuponu sorunu yaşayanlara duyuru

    Ben mail de gönderdim telefonda açtım vermediler yeni kupon falan. Bekliyorum bakalım.
  • 29-01-2009, 14:07:28
    #11
    pcneti hayrına almadım bu ay. zaten hayatta pc dergisi almak gereksiz görüyorum. çoğu sayfaları boş geliyor. genelde bir fayda sağladını da görmedim. bu ay sadece adwords için aldım. bunun böyle olacağı belliydi. google onlarca kupon dağıtıyor ve bu kuponların ticareti yapılıyor. kimlerin kullandığı ortadayken kabak pcnet kuponlarının başına patlıyor. saçma...
  • 29-01-2009, 14:17:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    şubat ayı derken şimdi alınabilirmi o derği ???
  • 29-01-2009, 14:32:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ocağın Sonuna Kadar Alabilirsin.Ocak Sayısında Veriyor Çünkü Ve Tamam Rezillik Konusunuda Kapatalım
  • 30-01-2009, 22:55:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Googl'un terbiyesizliğiymiş. Sen önce kendi terbiyesizliğine bak. Google onu sana parası olmayan
    webmasterlar sürekli yeni hesap açsın para kazansın diye vermiyor. İşletmeler internet reklamcılığı ile,
    adword ile tanışsın diye veriyor. Sen bunu suistimal edersen Google'da boş kalmaz herhalde değil mi?
    Salak mı o?
    Sen beni tanıyor musun ?

    Benim İşletme için kullanmadığımı ne biliyorsun. ben daha önce hiç adwords kullanmadım ki .. (bu sana 1. kapak olsun.)

    2. si Google Bir Söz veriyor ve PCNet ile Bir Anlaşma yapıyor.. PCnet alanlara kupon veriyor.. adwords e alışsınlar diğer deyim ile tanışsınlar diye ...

    Zaten Kendisi ve Pc Net de açıklama yapıyor .. Böyle böyle dir diye... Bu şekilde kullanılırsa iptal olur diye ..

    ki zaten açılan konularda, daha önce adwords hesabı olanlar bunu kullanamıyor. Pc net de söylüyor.. Böyle bir kısıtlaması varken ne diye google bunu iptal ediyor.. Hediye edilmiş bir ürünü senden geri almak gibi bir şey bu.. bunun suistimali mi olur

    iyi o zaman bende bir ürün çıkartırım derim bunu alın kardeşim içinde şu kadar değerinde bir ürün daha veriyorum..
    zaten ürünü de satamıyordum böyle bir kampanya ile satarım..
    sonra 1 ay içinde bütün ürünlerimi satıyorum... millet hediye için alıyor zaten onu. içinde ki reklamları ne yapsın.. verilen hediye paketlerine bir bakıyorlar aa hediye boş )

    sizi kandırdık şuşu şu şu yüzden hediyeleriniz boş çıktı diyoruz... Bu da 2..

    3. sü sen bana terbiyesiz diyerek burda kupon satan ve alan herkese terbiyesiz demiş oldun.. Oysa ben hiç kupon almadım daha başta söylediğm gibi. sadece nasıl bir şey , nasıl oluyor diye sordum...

    Ama bu almayacağım anlamına gelmez. Google 10 Alıp 1 vererek çok terbiyeli bir hareket yapıyorsa bende Kuponları değerlendirme babında aynı terbiyeliği gösteririm...




    neyse ... çok fazla yazdım..

  • 30-01-2009, 23:02:06
    #15
    o dergiyi hemen yarın bulmam lazım benim sitelerim için istediğim bedava reklam fırsatı benim için
  • 30-01-2009, 23:12:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    McCOY35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o dergiyi hemen yarın bulmam lazım benim sitelerim için istediğim bedava reklam fırsatı benim için
    Kardeş gerek yok artık.. Kuponlar iptal edildi deniliyor ...
  • 30-01-2009, 23:16:40
    #17
    Bak demekki tanıyormuşum. Terbiyesizliği.


    O kuponları amaçı dışı kullananların sayısı kadarda sana kapak olsun.

    Burası bir webmaster forumu ve Türkiyedeki çoğu sitenin sahibi burda. Bu kuponlar bir

    sorun yaşatmışsa sorumlusu burda onu satanlar. Buna bende dahil olmak üzere birden

    çok fazla kupon kullananlarda.

    O yüzden şimdi tek başına gelip ben yapmadaım ben etmedim diyip. Saygısızca tutum

    sergileme. Google'a laf atma. Atacaksanda git başka yerde laf at. Bak bu forumun

    girişinde ne yazıyo dikkatlice oku.


    The Unofficial Turkish Google Fan forum. Because we love Google!
  • 30-01-2009, 23:27:04
    #18
    Üyeliği durduruldu
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kuponlar bir
    sorun yaşatmışsa sorumlusu burda onu satanlar. Buna bende dahil olmak üzere birden
    çok fazla kupon kullananlarda.
    O yüzden şimdi tek başına gelip ben yapmadaım ben etmedim diyip. Saygısızca tutum sergileme. Google'a laf atma. Atacaksanda git başka yerde laf at. Bak bu forumun girişinde ne yazıyo dikkatlice oku.
    The Unofficial Turkish Google Fan forum. Because we love Google!
    Ben Dahil olmak üzere bir den fazla kupon satanlarda diyorsun .. O halde bana karşı yazdığın ilk mesajı tekrar oku ve düzelt. bana hidap ederek niye yazıyorsun ..

    Diyorum ki ben daha önce hiç adwords hesabı kullanmadım.. kuponda almadım.. burayı iyi oku..
    bu söylediğimin saygısızlıkla bir ilgisi yok.. kıvırıyor gibi görünüyorsun ama yine laf vurduruyorsun..

    Ayrıca burası Google Fan olabilir.. Ama bu google ı Eleştirme hakkımız olmadığı anlamına gelmez.. Sonuçta ticari bir firma. Eksik, yanlış yanları olabilir..