kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Googl'un terbiyesizliğiymiş. Sen önce kendi terbiyesizliğine bak. Google onu sana parası olmayan
webmasterlar sürekli yeni hesap açsın para kazansın diye vermiyor. İşletmeler internet reklamcılığı ile,
adword ile tanışsın diye veriyor. Sen bunu suistimal edersen Google'da boş kalmaz herhalde değil mi?
Salak mı o?
Sen beni tanıyor musun ?

Benim İşletme için kullanmadığımı ne biliyorsun. ben daha önce hiç adwords kullanmadım ki .. (bu sana 1. kapak olsun.)

2. si Google Bir Söz veriyor ve PCNet ile Bir Anlaşma yapıyor.. PCnet alanlara kupon veriyor.. adwords e alışsınlar diğer deyim ile tanışsınlar diye ...

Zaten Kendisi ve Pc Net de açıklama yapıyor .. Böyle böyle dir diye... Bu şekilde kullanılırsa iptal olur diye ..

ki zaten açılan konularda, daha önce adwords hesabı olanlar bunu kullanamıyor. Pc net de söylüyor.. Böyle bir kısıtlaması varken ne diye google bunu iptal ediyor.. Hediye edilmiş bir ürünü senden geri almak gibi bir şey bu.. bunun suistimali mi olur

iyi o zaman bende bir ürün çıkartırım derim bunu alın kardeşim içinde şu kadar değerinde bir ürün daha veriyorum..
zaten ürünü de satamıyordum böyle bir kampanya ile satarım..
sonra 1 ay içinde bütün ürünlerimi satıyorum... millet hediye için alıyor zaten onu. içinde ki reklamları ne yapsın.. verilen hediye paketlerine bir bakıyorlar aa hediye boş )

sizi kandırdık şuşu şu şu yüzden hediyeleriniz boş çıktı diyoruz... Bu da 2..

3. sü sen bana terbiyesiz diyerek burda kupon satan ve alan herkese terbiyesiz demiş oldun.. Oysa ben hiç kupon almadım daha başta söylediğm gibi. sadece nasıl bir şey , nasıl oluyor diye sordum...

Ama bu almayacağım anlamına gelmez. Google 10 Alıp 1 vererek çok terbiyeli bir hareket yapıyorsa bende Kuponları değerlendirme babında aynı terbiyeliği gösteririm...




neyse ... çok fazla yazdım..