• 22-02-2021, 21:18:13
    #1
    API
    Üyeliği durduruldu
    Son zamanlarda artık beni çıldırtan bilgisayarı işi gücü bıraktıracak seviyeye gelen problem şüpheli ödemeler. Sektör ne olursa olsun bütçe 15tl 20tl olmasına rağmen manuel ödeme yapmama rağmen hala askı yiyorum anında. Reklamı açıp f5 çekiyorm askı. Sunucu kullanıyorm her defasında. Başka ne sebepten olabilir?
  • 22-02-2021, 21:25:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google residential veya datacenter IP ayrımı yapabiliyor. Sunucudan açmanızı önermem.
  • 22-02-2021, 21:26:52
    #3
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Google Reklamda artık hiçbirşey eskisi gibi değil Siz daha ads.google.com girmeden sizi askıya alabilecek kapasitede artık kullandıgınız sunucular mıcrosoft - aws tarzı ıse zaten açmanız mucize herşeyiniz ortada o sunucularla onun dısında sizin tarayıcıda yaptıgınız hareketlere kadar anlıyor örnegın gıdıp dogrudan kartı play google ekleyıp sonrasında ads google gırıp reklam cıkıyorlardı google artık sen o kartı nerden eklersen ne şekilde eklersen nerde kullanıcaksan anlıyor ordan yola cıkıp senın hakkında karar verıyor herşey daha profesyonelleşti tecrübe zeka ve emek konuşuyor artık eşiklide hocam sızın dedıgınız gıbı de haliyle normal reklam çıkanlarada ufak tefek problemler oldu onuda gün geçtikçe duzeltıyorlar hızlı sekılde.
  • 22-02-2021, 21:51:27
    #4
    API
    Üyeliği durduruldu
    Rexx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Reklamda artık hiçbirşey eskisi gibi değil Siz daha ads.google.com girmeden sizi askıya alabilecek kapasitede artık kullandıgınız sunucular mıcrosoft - aws tarzı ıse zaten açmanız mucize herşeyiniz ortada o sunucularla onun dısında sizin tarayıcıda yaptıgınız hareketlere kadar anlıyor örnegın gıdıp dogrudan kartı play google ekleyıp sonrasında ads google gırıp reklam cıkıyorlardı google artık sen o kartı nerden eklersen ne şekilde eklersen nerde kullanıcaksan anlıyor ordan yola cıkıp senın hakkında karar verıyor herşey daha profesyonelleşti tecrübe zeka ve emek konuşuyor artık eşiklide hocam sızın dedıgınız gıbı de haliyle normal reklam çıkanlarada ufak tefek problemler oldu onuda gün geçtikçe duzeltıyorlar hızlı sekılde.
    Eşikli yapmıyorum ama tamamdır hocam