Son zamanlarda artık beni çıldırtan bilgisayarı işi gücü bıraktıracak seviyeye gelen problem şüpheli ödemeler. Sektör ne olursa olsun bütçe 15tl 20tl olmasına rağmen manuel ödeme yapmama rağmen hala askı yiyorum anında. Reklamı açıp f5 çekiyorm askı. Sunucu kullanıyorm her defasında. Başka ne sebepten olabilir?