Google Reklamda artık hiçbirşey eskisi gibi değil Siz daha ads.google.com girmeden sizi askıya alabilecek kapasitede artık kullandıgınız sunucular mıcrosoft - aws tarzı ıse zaten açmanız mucize herşeyiniz ortada o sunucularla onun dısında sizin tarayıcıda yaptıgınız hareketlere kadar anlıyor örnegın gıdıp dogrudan kartı play google ekleyıp sonrasında ads google gırıp reklam cıkıyorlardı google artık sen o kartı nerden eklersen ne şekilde eklersen nerde kullanıcaksan anlıyor ordan yola cıkıp senın hakkında karar verıyor herşey daha profesyonelleşti tecrübe zeka ve emek konuşuyor artık eşiklide hocam sızın dedıgınız gıbı de haliyle normal reklam çıkanlarada ufak tefek problemler oldu onuda gün geçtikçe duzeltıyorlar hızlı sekılde.