• 16-02-2021, 05:22:02
    #1
    Herkese merhaba.

    100 TL harca 300 tl kazan kupon kodlu kampanya mevcut fakat bakiyemdeki tutar bitmeden ödeme eşiği adlı bir ödeme çıkıyor her ay. Neden böyle bir ücretlendirme çıkıyor. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim.
  • 16-02-2021, 05:50:25
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nerde o kampanya hocam 100 tl ye 300 tl
  • 16-02-2021, 07:07:28
    #3
    bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba.

    100 TL harca 300 tl kazan kupon kodlu kampanya mevcut fakat bakiyemdeki tutar bitmeden ödeme eşiği adlı bir ödeme çıkıyor her ay. Neden böyle bir ücretlendirme çıkıyor. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim.
    Ödeme esigi bir nevi kredili sistemdir. . Ditelim ki ödeme esigi 50 tl. 50tl kredi harcayana kadar sizden ucret almaz. 50 tl doldurunca sizden ucret alir. Tekrar yeni bir odeme esigi verir. 50 tl den sonra 200 tl. 200 tl krediyi kullanirsiniz sonra odersiniz. 100 e 300 kupona gelince. Toplamda 100 tl harcama yaptiktan sonra size 300 tl ucretsiz tanimlayacak.
  • 16-02-2021, 16:32:58
    #4
    no_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme esigi bir nevi kredili sistemdir. . Ditelim ki ödeme esigi 50 tl. 50tl kredi harcayana kadar sizden ucret almaz. 50 tl doldurunca sizden ucret alir. Tekrar yeni bir odeme esigi verir. 50 tl den sonra 200 tl. 200 tl krediyi kullanirsiniz sonra odersiniz. 100 e 300 kupona gelince. Toplamda 100 tl harcama yaptiktan sonra size 300 tl ucretsiz tanimlayacak.
    Peki ödeme eşiğini sistemini kapatabilir miyiz?