Herkese merhaba.

100 TL harca 300 tl kazan kupon kodlu kampanya mevcut fakat bakiyemdeki tutar bitmeden ödeme eşiği adlı bir ödeme çıkıyor her ay. Neden böyle bir ücretlendirme çıkıyor. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim.