Ödeme esigi bir nevi kredili sistemdir. . Ditelim ki ödeme esigi 50 tl. 50tl kredi harcayana kadar sizden ucret almaz. 50 tl doldurunca sizden ucret alir. Tekrar yeni bir odeme esigi verir. 50 tl den sonra 200 tl. 200 tl krediyi kullanirsiniz sonra odersiniz. 100 e 300 kupona gelince. Toplamda 100 tl harcama yaptiktan sonra size 300 tl ucretsiz tanimlayacak.
Peki ödeme eşiğini sistemini kapatabilir miyiz?